آوا وتولدی تازه ...روزگاری دیگر

بخواهید که بشما داده خواهد شد ، بجوئید،که خواهید یافت ،بکوبید ، که در به رویتان باز خواهد شد (متی 7-7)

آوا وتولدی تازه ...روزگاری دیگر

بخواهید که بشما داده خواهد شد ، بجوئید،که خواهید یافت ،بکوبید ، که در به رویتان باز خواهد شد (متی 7-7)

مشخصات بلاگ
بایگانی

به یاد ستاره ی دربند ژاکلین مهربان

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ق.ظ

ژاکلین مهربانم ، همراه روزهای پر تلاطم ، ای آنکه به من فداکاری را اموخت ،سوال "بی تو چه باید کرد " هنوز برایم بی پاسخ است . نمیدانم چه باید کرد ؟

بعد از دربافت خبر هجوم بی رحمانه ی چکمه پوشان به حریم تو، دستپاچه نخست با چند تن از یاران تماس گرفتم. همگی در شوکی مشترک غوطه ور بودند و سر آسیمه!

به یادت افتادم که چگونه با خنده ی ملیحت ، از شجاعت می گفتی و تدبیر . بایذ کاری می کردم

باید مهاجمان را ناکام می گذاشتم.بباید به آنها نشان میدادم که راهت چنان پر فروغ است که امکان نفوذ ذره ایی ظلمت بر آن مقدور نیست.

نخست به سراغ وبلاگ رفتم ، متاسفانه امکان به روز کردن و دادن خبر به یاران از ان طریق مقدور نشد ، چراکه تو همیشه با قدرت همه ی کارها را درقبضه ی خود داشتی و مرا ازاین باب آسوده کرده بودی

بالاخره امروز وبلاگ جدیدی را باز کردم! میدانی که من مقداری معلول تکنولوژی هستم و به مانند تو تسلط حضور در نت را ندارم. به هر حال زور خود را زدم و اینی که هست در امد.

آمنه هاشمزاده 

تهران

  • آمنه هاشم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">