آوا وتولدی تازه ...روزگاری دیگر

بخواهید که بشما داده خواهد شد ، بجوئید،که خواهید یافت ،بکوبید ، که در به رویتان باز خواهد شد (متی 7-7)

آوا وتولدی تازه ...روزگاری دیگر

بخواهید که بشما داده خواهد شد ، بجوئید،که خواهید یافت ،بکوبید ، که در به رویتان باز خواهد شد (متی 7-7)

مشخصات بلاگ
بایگانی

سخنانی با یاران ایمانی در تهران

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ

عزیزان من ، هر کجا که باشم و شما هر کجا باشید ، فراموش نکنیم که عشق رب عیسی مسیح با ماست . ایمان ما نقطه ی وصل ماست . راه ما هر چند پر خطر باشد ، آرامش ابدی با ماست . 


من هر چه در توان داشتم ، در تهران با شما تقسیم کردم . مگر میشود آنروزها را فراموش نمود .صفای ناب جلساتی که در تاریکی دست در دست هم ، آیات کتاب مقدس را مترنم بودیم ، نهالی را در دل یک یک ما کاشته است ، که من به درخت تناور مبدل شدنش را ایمان دارم .

امیدوارم که سخنانم را شما نیز به باد فراموشی نسپارید . من هر چه در توان داشتم را در طبق اخلاص ، تقدیم یاران ایمانی نمودم . تاثیر کلامم بر روی یکایک شما بر من پوشیده بود ، ولی امید رستگاری چیزی نبود که برایم یاس آور باشد . بگذارید به کلام کتاب مقدس توسل کنم :

" .... وقتی برزگری به جهت پاشیدن تخم بیرون شد. و چون تخم می پاشید ،قدری در راه افتاد و مرغان آمده ، آن را خوردند. وبعضی بر سنگلاخ جایی که خاک زیاد نداشت افتاده ، به زودی سبز شد، چونکه زمین عمق نداشت ، وچون آفتاب بر آمدبسوخت و چون ریشه نداشت خشکید . و بعضی در میان خارها ریخته شد و خارها نمو کرده آنرا خفه نمود. و برخی در زمین نیکو کاشته شده ، بار آورد، بعضی صد و بعضی شصت و بعضی سی . هر که گوش شنوا دارد بشنود."

............

" پس شما مثل برزگر را بشنوید. کسی که کلمه ملکوت را شنیده ،سخن را نفهمید، شریر می آید و آنچه در دل او کاشته شده است می رباید . همان است آنکه در راه کاشته شده است . و آنکه بر سنگلاخ ریخته شد، اوست که کلام را شنیده ، فی الفور به خشنودی قبول می کند. ولکن ریشه ای در خود ندارد، بلکه فانی است و هرگاه سختی یا صدمه ایی به سبب کلام بر او وارد آید، در ساعت لغزش می خورد. وانکه در میان خارها ریخته شد، آن است که کلام را بشنود و اندیشه این جهان و غرور دولت، کلام را خفه کند و بی ثمر گردد. و آنکه در زمین نیکو کاشته شد، آن است که کلام را شنیده، آن را می فهمد و بارآور شده، بعضی صد و بعضی شصت و بعضی سی ثمر می آورد ."

متی 24- 10

چه توضیحی زیباتر از کلام کتاب مقدس؟ من در اینجا امیدم به یارانی است که از ثمر صدو بعضی شصت و یعضی سی را از تلاشهای من برخوردار شدند.


آمنه هاشمزاده

شیفیلد


  • آمنه هاشم زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">